7 Eylül 2012 Cuma

keçe çatal bıçak kutusu

 
Dün paylaştığım dönencenin hemen bitiminde aklıma gelen ve bu akşam  bitirebildiğim yeni çatal bıcak kutusu.Eski kutuları gayet renksiz ve sıkıcıydı çatallarımın.Kendi renklerine yakışır bir kutuya sahip oldular şimdi.Renkler yeterince canlı olduğu için süsleme gereğide duymadım çok fazla.
 İki küçük uğur böceği yetti zaten rengarenk olan çatallarımın kutusunu süslemeye.
 Yine bir işi bitirmiş olmanın verdiği rahatlıkla bu akşam oynanacak milli maçı izlemeye hazırlanabilirim.Herkese iyi akşamlar...

2 yorum:

  1. keşke nasıl yapıldığını da yazsaydın canım ya ben de yapmak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarif etmemle ilgili herhangi bir mesaj almadım bugüne kadar onun için aklıma gelmemişti aslında.içine koyacağım malzemenin boyutuna göre çemberler kesip(bu çemberlerin dış çağı 15 cm içi 8.5 cm) diktim ve içine elyaf doldurdum.Daha sonra silikonla birbirlerine sabitledim.Taban olarak yine keçeden bir daire kesip onuda silikonla yapıştırdım.hepsi bu...

      Sil